all in one

Så, nu tänkte jag berätta om tiden som jag har varit borta.

Bilen rullade hem ifrån 7.00 på torsdags morgonen. Åkte till skåne då. Var på släkttråff där tills söndag morgon. Var även i Båstad och såg lite kändisar eftersom det va tennisveckan. Fikade bl.a med Gerorge Scott. Fett cool jag e. Var inte 100 procent ärlig nu men 90. När vi var på ett fik där så sattt han precis brevid oss och vi pratde lite med honom.
Sen så lärde jag känna Rebecca och Alexandra där också =) Sjukt snälla tjejer. Kom fram till att jag och Vicki var deras syslingbarn.
Sen på söndagen åkte la familia + några vänner till något ställe där dom skulle campa. Var där med dom över dagen. Sen på kvällen skjutsade mamma och pappa mig till gbg. Mötte laget på skolan som vi skulle bo på. Blev lite strul först för vi fick inte något rum först men vi gick och käkade på en pizzeria under tiden och sen när vi kom tilllbaks så fick vi ett.
Måndag; Gick upp tidigt och vandrade iväg till frukosten. Sen spelade vi våran första match. Förlorade på ett skit mål med 1-0. Gick hem till skolan och duschade och var där. Sen på kvällen åkte vi till Ullevi och kollade på invigningen. Sjukt häftig. Efter det när vi var tillbaks i skolan igen och skulle borsta tänderna och så så träffar vi ett lag med afrikanare. Dom bodde också på våran skola. Dom var lika gamla som oss menn såg ut att vara 10 år. Men dom var roliga i början men sen blev dom sjukt läskiga och perversa.
Tisdag; Spelade våran andra match. Gick bättre. 2-1 till oss.
Gick hem och duschade och grejade. Sen åkte laget in till "stan" eller vad man ska säga. Asså själva gbg. Där fick vi göra vad vi ville fram tills halv 12. Jag gick på Liseberg med Emma, Frida och Fia. Asså det var sjuktvå Gothia tröjor där med :)t mycke kö så vi hann bara åka 5 saker på 6 timmar. Haha vi lurade bl.a upp några killar som bodde grannar med oss i skolan i flum ride. dom blev lite blöta..
Onsdag; Tredje matchen. Spelade mot canadensare. Låg under med 1-0 första halvlek. Sen kviterade vi i andra och gjode 1-1. Sen i slutet så fick dom in ett piss mål och vann med 2-1. Vi blev deprimerade för det var ganska viktigt att vi vann den matchen. Om vi hade vunnit hade vi gått vidare till A-slutspelen men eftersom vi förlorade gick vi bara vidare till B-slutspelen.
På kvällen så åkte vi in til Heden. Alltså centrumet av Gothia. Köpte två Gothia tröjor där. Sen på vägen hem mötte vi några Britter som vi stod och pratade med ett tag. Skit roliga faktiskt :P Haha "That's too bad" Hahahahaha bara vissa som fattar x]
Torsdag; Fick åka skit långt för våran 16-delsfial i B-spelet. Mötte tyskar och vann med 2-0. Den började ganska sent också så när vi kom tillbaka till skolan orade vi inte göra så mkt. Jag och Emma drog till hemköp och köpte lite mums. Sen var vi typ ute på skolgården och spelade basket med några dalmasar.
Fredag; Spelade 8-delsfinalen. Mötte amerikanare. Vi spelade skit bra hela matchen men i början så fick dom in 2 mål på typ 3 minuter. Men i andra havlek så gjorde vi 2-1 och om vi bara hade fåt spelat en minut längre så hade vi gjort ett mål till men tyvärr så fick inte det och vi åkte ut i 8-dels finalen.
När vi kom tillbaka så dushade & fixade vi oss sen åkte vi in till Lisseberg. Fast vi köpte bara varsin kupong och åkte en grej. Alla skulle egentligen åkt uppswinget tillsammans men Moa fick lite skakiga ben så jag åkte en annan med henne som jag inte kommer på vad den heter just nu.
Sen gick vi till Heden och kollade på semifinalen i f 95. Bajen-Bele. Bajen torskade på straffar. Det var lite synd faktiskt.
Sen på vägen tillbaks till skolan tog vi massa kort och sjöng Riding on a big black ponny och.. haha tror ingen av er fattade det där :P
Sen när vi var tillbaks på skolan så var vi ute på skolgården med dalmasarna och afrikanerna.
Lördag; Alla var skittrötta eftersom vi hadevarit uppe lite sent på kvällen. Men gick iaf iväg till fukosten sen var det bara att börja packa. Tog ett tag men tillslut var allt klart. Mamma kom och hämtade mig. Vi åkte till örebro och tog in på ett hotell där med Lena, jimmy, Madde och Vicki.
Söndag; Checkade ut från hotellet. Sen åkte vi till ett äventyrsbad där i örebro och badade där ett tag. Sen åkte vi hem.
När vi kom hem packade jag bara om sen åkte vi ut till landet.
Mådag; Matte och Sebastian & Martin (mina sysligar från falköpng) kom hit vid halv 11. Sen Kom Michaea ut vid 2. Sen kom det några fler hit vid 3. Vi åkte typ lite fyrhjuling och sånt. Sen på kvällen åkte jag, vicki och Michaela ringen. Efter det så badade vi i karet. Sen kollade vi på x-men wolverine filmen. Den var faktiskt bra. Men jag älskar, och kanske inte älskar men gillar väldigt mycket x-men filmerna innan så. Sen var vi inne på datan lite sen kollade jag och michaela på Bert med sebastian. Han  kunde allting utantill. det var duktigt..
Tisdag; Åkte typ fyrhjuling, ring och grillade mashmallows igår. Pallar inte berätta mer.
Idag åkte alla hem. Förutom Michaela. Vi har åkt ring och sitter just nu och kollar på gamla One Tree hill avsnitt. ME LOVE.

/ alice


Invigningen. Hyllningen till Michael Jackson.


När vi hejade på p98;orna.


Innan vi mötte canadensarna.


Efter vi mötte canadensarna.


Jag, Frida T, Moa, Wilma, Martina, Becca & Sofie.


Frida J, Wilma, Moa & Jag.


Frida J, Wilma, Fredrik, Moa och Jag.

Alla bilder tagna från Sofie.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha, han hette david hha ;) <3

2009-07-22 @ 20:10:36
URL: http://emlos.blogg.se/
Postat av: alice

oj, haha men jag menade det :P <3

2009-07-22 @ 20:45:05
URL: http://balleomichow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0