aj aj aj

Tjenixen. What's up? Själv håller jag på att packa. Åker till något ställe nära Båstad som heter nglehm (?) imorgon. Ska på någon släktträff där. Sen på söndag så skjutsar la familia mig till wb staden Göteborg. Ska vara där hela nästa vecka och spela Gothia. Så det kommer inte bli så mycket blogg på ett tag. För datorn stannar hemma.
Men iaf, vaknade tiiidigt idag av att jag hade en kusin med 20 cm brett smile 2 cm ifrån ansiktet. Vi skulle vara barnvakt åt henne nu på morgonen. Men inte så länge. Her parents kom och hämtade henne halv 10.
När hon hade åkt hem så drog jag, mamma och Vicki ner till Huddinge. Köpte en sport bh och nya benskydd till mig. Var verkligen på tiden. Mina förra har jag haft sen jag var 10 (?) och ligger just nu i soppkorgen och myser.
Sen när vi kom hem började jag att packa. Sedan åkte mamma och jag upp till Vårdcentralen här i Stuvsta och jag tog min andra Gardacil (stavning?) spruta. ch det gjorde förj*vligt ont. Jag är inte känslig alls mot sprutor och tycker oftast knappt att dom känns. Men den här sprutan fick jag verkligen bita ihop när jag tog den. Samma var det med den första. Men man måste tänka posetivt, nu kan jag ju strula hur mycket jag vill utan att oroa mig för att få cancer. (ironsik.)
Sen kom jag hem för nån halvtimme sen och har packat sen dess. Not fun.

Ha det bra bajskorva / aliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0