yeeee im back.. eller nåt

Sorry för dålig upptadering men jag har bara inte orkat sätta på datan på nåra dagar!
Venne senaste när jag skrev, men kan berätta lite om mina dagar och föressten vet ni vilken data jag skriver på just nu? Min bärbara!!!!!!!!!!!!!!! Yeeey, fick den nu istället för att pappa belv trött på att jag kollade på film på hans data så jaaa men careface på de.

Börjar med Nyår ifall då var jag sjuk, men det gick över på eftermiddan typ vid sex när alla kom. Och Mona kom! :D men hennes familj dåra också, vi var 20 pers ungefär så det va lite jobbigt med alla småbarn som va me -.-.
Aja kvällen va lyckad vid tolv gick vi ut och smällde raketerna och alla biga tårtor. Seriöst stuvsta måste fan ha dom finaste raketerna! Vattentornet har de ifall på valborg haha.. Ännu big careface på de.
sommnade ganska sent så jag var trött som fan igår, men hela familjen gick på bio men en kompis till min brorsa földje med också, vi såg The day the eraht stod still. Den var väl sådära har sett bättre filmer.
Drooogisch hem efter  satt i bakluckan hela vägen hem och mådde illa när jag kom hem haha.
Kollade på tv resten av kvällen och fixade bärbaran lite med daddy cool.
Och idag vet jag inte vad jag ska göra, men snart ska jag äta frukost och sen duscha.

MEnnnn tjenis dåå vänner / M

  har nadisch paladisch bilder på min data nu så ni får en som redan fanns :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0