virutal surround sound

Fråga mig inte rubriken men det står så på en sak på min data.
Sov som sagt hos alice igår och vi hade kul, dock mitt nya liv fick ett slut där. Nej men skämtosido så har det inte slutat.
Eftersom det va freda jag va me alice, det var ett speccielt tillfälle så får man ju tänja på gränserna lite.
Så.. gick hem vid halv ett ungefär och så åkte jag & mamma upp och handla på ica.
Åt lunch när jag kom hem satt vi datan.
Nyss så spela jag gh world tour, och jag klarade typ spelet nu. Eller det va något sånt för det va efter texter och allt och aa men min brorsa sa något så det va inte slut än haha.
Aa men idag ska jag ba va hemma för jag börjar typ bli sjuk, får iknte bli sjuk eftersom vi åker till fjällen snart!

Men ska kolla på film nu kissies / Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0