tjena mellan bena!

Haha får nog egentligen inte säga så för Henke för det är våran grej.. eller oj haha det där lät inge bra aalls såg jag men haha ah det var inte så jag menade, hoppas ni fattar.. x] Asså det är våran "hälsningsfras" till varandra men ja vi går vidaretill något annat!
Skolan var som vanligt, inget speciellt. Börjar fatta schemat lite smått nu. ollade på film på svenskan, Casanova med Heath Ledger som tyvärr dog förra året av en överdos. Han var så grymt snygg! Tragiskt.. Aja iaf.
Träffade Mathilda idag som var tillbaka i skolan från Thai! Och jag säger bara o maj gaad vadhon var brun! Brun som en pepparkaka! :) Hihi söta ungen hade blivit solblekt och lite blond också. Var konstigt att se henne blond för hon har alltid varit brunett. 
Efter skolan så gick jag och Mathilda hem till Amanda. Vi spela GH hela tiden på hennes hemmabio. Haha jag lööve den. Är faktiskt lite avundsjuk.. ;P 
Sen så gick vi hem nån gång efter 5. Fick inte var kvar längre då.. x] Jag gick hem och åt. Shit pommes vad jag var hungrig! Hade knappt ätit nån lunch. 
Ja.. och nu sitter jag här. Ska gå och göra en Chai latte snart. I really, really löve that shit! 
Ha det så bra och så får ni en gammal goding, nämligen en lista!
xoxo balle

Dagens vill ha:
Fina naglar
Dagens klädsel: Jeans, linne och kofta
Dagens frisyr: Uppsatt i en toffs
Dagens händelse: Mathilda tillbaka
Dagens låt: Aerosmith - Dream On
Dagens planer: Göra chai latte och sova
Dagens saknad: Vet inte
Dagens dummaste: Haha mycket..
Dagens sjuka: Förkyld och hosta
Dagens drog: iPoden
Dagens roligaste: Mathilda på läsningen och när Amanda dampa när hon spela GH och dream on kom
Dagens favorit: Mathilda
Dagens köp: Nada
Dagens godis: Chai latte
Dagens humör: Glad
Dagens mening: Fanns ingen speciell mening idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0