tisdag och michaela är hemma!

Tjo-bo!  Hände inte så mkt idag i skolan. På SO:on så hade vi vikarie. Haha fyfan va kul hon var. Okey, kanske lite synd om henne men det var så jäkla kul! ;P Haha hon sa värsta konstiga grejerna. En var typ; Alltså det här är ju värsta fjortisparadiset. Vi var lite stökiga men jag fattar inte vad hon menade? ;O
Aja skit samma, eller som Julia alltid säger; whatever!? Haha.
Hade bildredegering med Julia också. Det var vell kul. Haha gjorde lite roliga bilder vissa delar av Julia på photoshop. Okej det där lite inte helt rätt men ja..
Efter skolan åkte jag, mamma och Vicki, syster, till Farsta. Jag ville till gina, men jag fick bara vara där i 15 minuter sen så skulle vi tydligen till ICA Maxi. Hem, hallå? Varför va jag med?
Mamma hade lovat att vi skulle till Farsta men jahopp, vilken shopping..
Aja, på ICA Maxi så handlade vi lite grejer.. blommor till vardagsrummet, saker till min lillasyster kalas, böcker, filmer, mat och ja, you name it. Ganska mycke var det iaf.
Jag och min syster fick lite smått halvtråkigt i slutet så då tog vi lite roliga bilder. Lägger ut dom här nedan.
När jag kom hem började mamma laga wook! Mycket gott var det. Pappa stog och tappeserade i hallen. Det blir faktiskt riktigt snyggt! Kan lägga in en bild när det är klart.
Har inet gjort så mkt mer..

Ha det bra, kisses balle

    

1. Haha det var Erik som tog den här bilden på Tilda när vi hade läsning. Visst är hon söt? :)
2. Haha jupp, me och syster.
3. Haha jaa.. vad ska man säga? ;P
4. Haha gulligt Vicki..
5. Haha den bjuder jag på x]


Kommentarer
Postat av: T

alice va fan!!!!!!!!! ta GENAST bort! <3

2009-01-29 @ 18:17:24
URL: http://hedbecks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0