sho bree bajsblöja

Inget intressant idagis kolan. Tråk-onsdag idag, hatar Onsdagar som ni flesta vet. Fast har börjat sluta tidigare nu med det nya schemat på Onsdagar så dom har blivit lite bättre iaf :)
Hände inget speciellt idag i skolan. Slutade kvart över 2. Då gjorde jag sellis hem med JT, Henke, Lilla Max och Mange. Haha alla vi går åt det hållet.
När jag kom hem gjorde jag mig en Chailatte. Asså seriös så har jag blivit beroende av det. Driker en varje dag.
Ojoj måste skära ner på det där. Sen lagade jag middag, jag vet att det är tidigt med jag måste äta runt 4 på Onsdagar för jag har träning 20 över 5 och vill inte äta senare för då får jag håll när jag springer x] Gjorde Ceasar Sallad, mmm me like! Sen så kollade jag på One Tree Hill medans jag åt.
Sen så stjutsad mamma mig till träningen. Idag var det faktiskt kul. Det var ju fys såvi brukar springa väldigt mycke då och jag haatar verkligen att springa, och att bara springa och inte ha något syfte? Liksom på planen så är det okej för då spelar man ju och det är kul. Men att bara springa? Nej ush. Men idag körde vi kull och det är ju okej. Och sen så spelade vi fotboll som vi icke brukar göra, vi brukar bara köra fysgrejer. Så det var kulkul.
Sen så hämtade pappa mig 7 när tråningen var slut.
Åkte hem och tog en dusch. Nu sitter jag här och skriver.. Haha.
Ska gå ner och kolla på Made In Sweden. Verkar braa... haha ;P
Puss på er xoxo eran allas balle



Har sagt det förr, jag kan inte vara seriös på bilder!


Haha och ännu en till verkligen, supder-duper seriös bild, not :)

Kommentarer
Postat av: jt

haha balle, jag borde lägga in den dära supersnygga bilden på dig och mig, under namnet; monster ponster och peddo äddo :D haha, me have a very goood sense of humour:D <3

2009-01-17 @ 20:05:25
URL: http://barajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0