rubrik

Var sjuk igår också, så det blev soffan hela dagen för mig igen. Därmed inga blogginlägg. Känner mig bättre idag. Tror inte jag har någon fber längre men min hals och förkylningtar kål på mig! Usch. Aja har iaf orkat dusch och klätt på mig idag. Haha har i stort sätt bott i pyjamas dom senaste dagarna ;P Haha. Men jag är för sjuk för att hitta på någoning idag. Kul lov. Har varit sjuk en tredjedel av hela lovet -.- . Måste hinna träffa Nickan också innan hon åker. Hoppas hoppas hoppas jag blir frisk. Är så jävl förbannad på sjukdommar. Usch!

Aja, ingen mening med det här inlägget men kände bara att ni behövde få veta att jag levde fortfarande!


xoxo alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0