rubrik

Det blev inget Michaela. Hon svarade för sent på mitt sms och jag pallade inte ringa henne för jag var.. ehm, seg (?) Haha och jag vet inet om hon kanske gjorde något annat men ah.
Så jag var kvar hemma med Vicki (syster) och hennes kompi. Vi kolla på tv med pappa och jag somna i soffan och klockan var bara nåntin runt 5 (?). Haha snacka om jag är trött. Men sen så väckte pappa mig och sa att jag inte fck sova mer för då skulle jag inte kunna somna ikväll men haha det är det nog ingen risk för.
Så trött och seg somjag avr, blev jag väldigt rastlös så jag följde med mamma ner til coop. Vi handlade massa, ja det som man handlar på coop. Träffade JT där också som var där med sin pappa.
Sen kom vi hem och då la jag mig och läste. Haha fast det var inte så bra för då somnade jag nästan igen men så kom mamma och väckte mig. Gick upp och kollade på 90210. Haha är det bara jag som följer det eller är det inte riktigt bra? ;P
Aja nu ska jag gå och lägga mig iaf. Venne när jag börjar imoron så får fråga nån. Haha har inte hållit koll på de nån dag, men vi har ju nya scheman nu och they suuck! Haha.
Oh juste! Idag, eller igår tror jag, kom Tilda hem från Thailand! Fast hon var inte i skolan idag men jag tror hon kommer imron! :)
Langar några boring boorng bilder på mig som ni kan hacka på.

xoxo alice



Haha Amanda likes my emo lugg.



Ja..



Åh juste! Jag har klippt mig korthårig.. haha nej skoja bara men visst ser det ut som det? ;P Funderar nästan på att göra det men jag har ju sparat mitt riktiga hår nu så länge så ah.. och jah tror nog inte att jag får det för pappa. För sisst jag gjorde så sa han när han kom hem från jobbet; Hej min lilla pojke.. x] Han vill att jag ska ha långt hår.. ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0