mickis

Har tråkigt så ni får någon boring grej..

Hej jag heter Michaela
Jag tror inte på gud, jag tror på Alicia
Jag avgudar däremot Blomman
cissi suger på matte.
  Deltin och Emma helsing kommer bli tillsammans och jag kommer få en kyss av Fabian nästa år.

Frepps tror på jultomten och Hammar kommer bli modell. 

Hyllander kommer vara med i big brother i framtiden!

josef är utseendefixerad och kiwi brukar glömma att duscha.

Men Lf gillar att bada naken och Martin har 3 bröst!

Nickan kommer bli polis och av misstag döda Paula men folk bryr sig mer om att Rboy
inte kommer till skolan nästa vecka för Sfanny har kidnappat honom/henne.
Men det gör inte så mycket för Walid är snygg!

Gör så här: Bläddra i din kontakt lista i mobilen och stanna slumpvis! Lycka till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0