lördag

Ja Michaela sov ju är igår som hon redan har berättat. Sen när hon hade gått hem åt jag lite yoghurt och spela GH. sen så skjutsade mamma mig till träningen. The klock was 13.50. Träningen slutade 15.40. Mamma hämtade mig. Hoppade in i duschen när jag kom hem. Kollade på tv för jag pallade inte göra något annat. Sen så kom Vicki kompis hit som ska sova här. Vi åt tacos till middag typ runt klockan halv 7. Sen så kolla jag på ännu mer. Vi åt lite mums sen efteråt. Satte mig lite vid datan nu. Världens tråkigaste lördag. Men det är skönt att bara ta det chill ibland också. Fast kasnke inte på en lördag..? Men gjorde de iaf.
Hahah jag hittade en sketa gammal bild på mig från fyran x] Haha skit kul! xoxo balle


Helt osminkad och allting men jag sminkade mig inte i fyran. Började med smink i sexan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0