list + gavin

Har du på dig idag? Ljusa jeans från BikBok och en lila långärmad tröja från cubus.

Har du kramat någon det senaste dygnet? Japp.

Har du pussat någon det senaste dygnet? Nope, haha jag smittar xp.

Har du för frisyr? Har inte orkat plattat det idag så det är lockigt eller mer vågigt.

Har du husdjur? Ja, jag har mi Sacha <3.

Har du pallat äpplen? Haha, vem har inte?

Har du kysst någon och sedan ångrat dig? Nope. Eller.. nä tror inte de.

Har du ätit senast? Pankakor.


När vaknade du i morse? Halv 10 -.- Kunde inte sova för jag kunde inte andas när jag låg ner pga min förkylning.

När skrattade du senast? Vet inte, för länge sen.

När var du på fest senast? Inte så länge sen. Nyår tror jag.

När gjorde du senaste något du egentligen inte ville? Kommer inte ihåg.

När fick du ditt senaste sms? 19.11.

När är du född? 1995 3 april.


Vem kramade du senast? Mamma.

Vem pratade du med i telefon senast? Mamma.

Vem skulle du vilja se ut som? I dont know.

Vem fick du present av senast? Mamma.

Vem gjorde dig arg senast? Kommer inte ihåg.

Vem sjunger det du lyssnar på nu? Britney Spears.

Vem bor du tillsammans med? Mamma, pappa och syster. Och hund!

Vem vill du kyssa nu? Big secret.

Vem spelade du tv-spel med senast? Sofie.


Vad väljer du, glass eller godis?
Beror på.

Vad väljer du, morgon eller kväll? Beror på.

Vad väljer du, julafton eller födelsedag? Beror på.

Vad väljer du, katt eller hund? Hund.
Vad väljer du, hallon eller blåbär? Beror på men tror hallon.

Vad väljer du, sova eller sex? Sova, jag är 13 ?

Vad väljer du, sola eller bada? Sola ibland men oftast bada.


Kan du laga mat?
Jajamennsan! Är värsta gormé-kocken, bara inte Ralph e me ;P Haha de e bara han som fattar.

Kan du göra volter? Japp :) Eller asså på studsmattan dåra.

Kan du ditt eget mobilnummer? Japp.

Kan du säga hur många du har på msn? Typ 150 eller nått. Är inte inne och jag pallar inte logga in.

Kan du säga vad klockan är? 19.35.

Och så får ni gavin degraw - i  don't wanna be. Dells för att den är "för-låt" till One Tree Hill (ser inte ut som på videon i serien) men för att låten också är sjukt bra.

xoxo balle



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0