jag HATAR feber

Jag har varit sjuk, och är fortfarande, så det är därför jag inte har skrivit. Vaknade natten mellan Fredag-Lördag typ klockan 4 av att jag var helt sjöblöt av svätt, och endå frös jag som in i helvete! Och så hade jag nästan ingen känsel och det bara snurrade i huvudet så jag vingla mig in till mamma och så fick hon ge mig en ipren.
Somnade om och vaknade igen sen vid 11. Kollade febern och termometern stannade på 39,2. Ush säger jag bara. Asså att vara sjuk är det värsta som finns! Jag hatar det! -.-. Låg bara i soffan igår.
Idag är det mycket bättre. Har nästan ingen feber men har fått ont i halsen. Ush, måste verkligen duscha men jag orkar verkligen inte när jag är sjuk. Gör det imorgon istället.
Såg att Michaela laggt ut massa bilderfrån 2008 så jag ska se om jag hittar några. Alla mina gamla bilder är ju raderade för att hårddisken kraschade för ett tag sen så jag har bara bilder från sen några månader sen och sen i somras.


xoxo balle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0