halloj kära läsare!

Haha jag har inte kunnat vara riktigt seriös på den senaste tiden, eller dagarna då men haha ja.. vad ska man göra. Aja, iaf. Har inte gjort så mkt mer intressant sen i fredags. Kollade på gamla videosar från orsa och när jag var liten hela natten i lördags/söndags. Igår vaknade jag nån gång innan 1. Sen låg jag bara framför soffan hela dan. Tog en dusch på kvälen men sen inge mer. Gick och la mig ganska tidigt. Typ 9 tror jag eller nått. Var så himla trött. Haha men that's me. Trött 24 x]  Idag vare skola igen. Hände inte så mkt.Det gamla vanliga. På lunchen gick jag och Amanda hem till hennes pappa och spela gh3. Och dom har en hemmabio där så de va asballt att spela på den stora skäremn. Fast man blev lite yr i bollen. Haha. Venne vad jag ska göra nu, eller jo, nuska jag gå och smsa Michaela och fråga vad hon gör för det varskit länge sen jag träffade henne ;o
Ha de så bra, från eran allas

xoxo balle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0