glider ner till storstan

hejhejhejhej hemkst mycket hej.

Sitter in the soffa brevid min käreste pappa. Han har lyckats ta bort internet från sin data så han håller på att fixa det haha.
Well vad har jag gjort idag? Ingenting haha. Är fortfarande sjuk typ, så blev en hemma dag idag. Shore dagen är inte över men känner att jag har pallar göra nåt men jag SKA duscha har dragit på det hela dan idag utan någon framgång..
Har ifall kollat på Mr and mrs smith, piratse of the carbieen & green street hooligans idag, väldigt bra filmer det dära.
Gick inte på min träning idag heller, ska börja träna på friskis & svettis, det är mitt enda & första nyårslöfte jag haft & kommer ha i mitt liv. Thats it end of story!

Men hörrni, kan bjuda på coolischa bilder på mig just nu! Yeeyp xoxo M

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0