fuck this

Vet ni vad jag har lyckats göra? alldeles nyss så brände jag mina nudlar och nu luktar det som fan i hela huset och spisen vägrar stänga av sig. Goood vad jag är sur. Sitter här och fryser också för jag har öppnat upp alla fönster på nedervåningen typ. Och mamma har inte tid att prata så har skrivit 112 till hennes mobil hhaa.. Jaja, imorgon börjar skolhelvetet. Hur ska jag orka gå upp?

Jaa-a men vad ska jag göra idag då? Ingen jävla aning faktiskt är fortfarande lite sjuk har ont i huvudet är hungrig för jag inte har ätit frukost än och orkar inte göra annan mat för jag ville ha nudlar.
Ska väl sätta på SATC filmen. För den har jag inte kollat på länge..

Cyyya / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0