DODGEBALL ME LOVE

Haha. Den filmen är sjukt kul. Haha man garvar hela tiden x'] Gick på trean, men slutade alldeles nyss. Om du inte har sätt den så, se den! Du kommer inte blir besviken.
Kanske skulle åkt och badat med Amanda imoron men hon kunde inte så vi skulle göra det nån annan dag.
Är nog uppe ett tag till, men stänger av datan nu så det blir inga mer blogg-inlägg för mig ikväll. Bjuder på några roliga (inte) bilder på veerkligen vackra jag. Haha. Puss och kram, alice





Haha, ja som ni ser så bjuder jag på några drivbilder ;P...



...och en bild på den roliga filmen Dodgeball.

Kommentarer
Postat av: anonym läsare

jag tycker eran design e ful. antar att sofie eller vad hon hette fixade den på nyår? passar liksom inte.

2009-01-02 @ 23:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0