Ditt inlägg har publisetrast och kommer snart att synas på din blogg

Ni får en till lista för jag har boooooring / M

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa? Har ingen, men har en husnyckel ifall
Vilken svordom använder du mest? Alla som finns, det skulle inte förvåna mig
Äger du en Ipod? Nej
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Det är lov
Hur många resväskor äger du? Äger ingen, alla är familjens
Använder du flip flops även när det är kallt ute? Nej
Var köper du dina matvaror ifrån? Mamma & pappa köper dom
Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden? Beror på tillfället
Vilken var den senaste filmen du såg? The day the eraht stod still
Har någon av dina vänner barn? Neeeeeeeeeeeeepp
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Bestämmer jag  när jag har fått pengarna
Har någon någonsin kallat dig lat? Varje dag
Tar du medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Haha nejnej
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Ingen tror jag
Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk? Varm oboy
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Ja
När var senast någon stötte på dig? Haha venne
Vad åt du till middag? Spagetthi och köfffärs
Använder du huvtröjor? Ja
Kan du vissla? Nej
Har du någonsin deltagit i en demonstration? Aa
Vem var den senaste som ringde dig? Fredde
Vilken är din favoritattraktion på ett nöjesfält? Bergodalbana
Tror du folk pratar bakom ryggen på dig? Säkert
Vilket riktnummersområde befinner du dig i? 08
Tittade du på tecknat när du var liten? Alltid
Hur stort är ditt närmsta köpcentrum? tillräckligt stort för din mamma
Hur många syskon har du? Två brorsor
Är du blyg inför det motsatta könet? Ibland
Vilken film kan du alla replikerna till? Ingen tror jag? Kan lite repliker i olka filmer
Äger du några band-t-shirts? Nej
När flög du senast? I agusti i år
Hur många stolar står runt ditt köksbord? Fyra
Läser du för skojs skull? Ja
Pratar du några andra språk? Engelska och lite tyska
Diskar du din egen disk? Har diskmaskin
Har du gråtit offentligt? Aa
Har du en stationär dator eller en laptop? Både
Försöker du alltid lära dig nya saker? Vet ej
Vill du ha några tatueringar eller piercingar? Nä, eller i öronen
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Haha
Kan du kasta macka? Ibland funkar det
Har du någonsin varit på Jamaica? Nej, men vill
Vem har du med på Bion? Massa olika varje gång
Vem var din favoritlärare? Har ingen
Vad har du för väder? Jag äger inget väder
Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar? Jag är fortfarande 13
Har du en blogg? Nej, jag skriver det här i en bok engetligen
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Ärlif
Har du någonsin blivit attraherad av en oattraktiv? Nej?
När sov du senast på golvet? Nån månad sen
Vilken är din favoritdrink? Nån vi hade på nyår
Gillar du din boende situation? ?
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Många
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nej
Vilken är din favoritfrukt? Äpple
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Haha nej
Hur gammal blir du din nästa födelsedag? 14


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0