Ditt inlägg har publicerats och kommer snart att synas på din blogg.

Hej agian.
Sitter i soffan och lyssnar på lillte music. Ska snart pallra mig själv till köket för att hämta dricka.
Kom nyss på att vi har en pommac kvar ute på altanen sen nyår ;o Den e min och den tänker jag spara till freda :))))
Idag dåra, har jag inte gjort så mycke mera än att duscha. Aa min dag..
Imorgon börjar skoolan, 2 cool 4 school you know. Nej men jag har bättrat mig nu i sjuan. Ska verkligen inte tala om hela sexan. Blää på den.
Börjar 8.10. Men ska hem till My, eller först möta Aurora och aa ni fattar grejen. JAG ska ta 7.09 tåget till huddinge, åh fyfan! Och sjääääälvklart ska vi gå efter fucking schemat. Ida kommer till skolan vid 3 också för jag ska få mina kläder och hon sin ipod.. som jag har råkat ta sönder :/ Nej men vi e kvitt nu haha, hon tog ju sönder min mobil typ i början av året tror jag att det va äh jag minns inte. Haha gillar henne ändå :)
Men nu skriker köket på mig så hare braj xoxo Mmmmmickis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0