big bad måndag

Imorse när jag vaknade var jag sjukt trött! Jag brukar ju i och för sig alltid vara det men imorse var jag så trött så jag fick inte ens upp ögonen. Asså jag var vaken och så och hörde alarm signalen på mobilen men jag fick inte upp ögonen. Haha. Så det var inte så kul.. Men har iaf "sov morgon" imoron. Sen vare skolan as usual.
Slutade fem i 2. Jag gick ner till centrum med Tilda, Julia och Louise och satt med dom inne på Ica och pratade ett tag medans dom väntade på bussen. Satt där i nån halvtimme. Sen kom ju då deras buss. Så jag vandrade hemmåt. Skulle egentilgen ha varit med Mchaela men hon messade mig att hon skulle till Flottsbro så de blev icke av. DISSARE! Haha nej jag drev ;P
Har inte gjort så mkt idag.. kolllat på One Tre Hill. Sen så har jag gjort lite läxor också. Det är alltid bra.
Venne vad jag ska göra imorogon. Ha det så bra alla monsterdiggare! xoxo balle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0