big bad boring måndag

Jamen tjenare på er alla monsterdiggare!
What did happened today? Not much. Skolan as usual. Hände itne så mkt där... Slutade 2. Var kvar ett litet tag i skolan. Julia och jag pratade medans dom andra.. gjorde något (?) Haha jag kommer inte ihåg vad dom gjorde men iaf. Sen efter typ 20 minuter pallrade jag mig hemmåt. Mamma kom hem typ en minuter efter att jag ahde kommit innanför dörren. Då ville jag åka till Farsta men icke sa nicke. Bilen va pajj. Men hon skulle försöka fixa en bil till imorron så att vi kan åka då istället. Annars om hon inte får tag på nån bil så ska jag vara med Amanda.
Har inte gjort så mycket mer än att kollat på tv... Måste läsa Obamas på fyra sidor till imorgon också. Snark -.-
Å juste! Imorgon kommer Michaela hem! Hon har ju vart i fjällen, exagt vart vet jag inte men hon sa att det låg emellan Duveved och Åre. Tror hon har haft det super duper bra! :)
Ni får ha det så bra! I'm out, xo balle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0