13 januari

Hej brothas!

Är as trött förtillfälllet. Ovanligt huh?
Skola idag asual. Började me att gå upp runt sex fixa mig ovanligt snabbt så döda min tid genom teven.
Gick till tåget tog bussen och där va Hareem. Diggar henne stenhårt!
Iallafall började med svenska. Läste hela lektionen. Sen vare so. Gör tyo ingenting på lektionera så de e skönt.
Efter var det engelska. Och jag skulle tydligen skämmas för jag "mobba" pontus om satt breve mig, fatta ingenting vad hon sa med varför jag skulle skämmas.
Skulle engeltigen ha idrott efter men eftersom peddot stefan är sjuk så fick vi håltimme i två timmar. Vi hade lunch efter det och efter lunchen vare matte så vi slapp dom. Jag Sara My Lovisa & Pontus gick till huddinge och åt på kebabtoget. Lika gott som alltid haha. Vi tog bussen till skolan för att ha e halvtimmes lektion, lite onödigt menmen..
Gick en bit med sara & my, vi skulle egrntligen va me varandra men jag palla inte för jag hade huvevärk så åkte hem och sommnade i soffan. Och precis har jag pluggat lite spanska.

Nu ere bara 7 dar tills vi åker till Åre :)))))

Hare chill xoxo Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0