verkligen sorligt

Hejhej. Är sjukt ledsen och trött just nu.
Iaf har nyss besämt me pappa och vi ska flytta ut till landet i typ april maj någon gång, skit mysigt! Fast det kommer bli jätte jobbigt när jag ska till & hem från skolan, antigen måste jag ju åka waxholmsbåt ta tuben tåget & bussen eller ta cyklen till bilfärjan åka över me den gå till bussen åka till gustavsbergs c byta där till en buss mot stan och sen typ nåt till skolan -.- eller så stjusar mamma mig eftersom hon också kanske ska bo där, det låter ju lite samratare ? :)
Har iallafall fluggat en en timme nyss. Har börjat om i hela mattebocken från första sidan eftersom jag är dumihuvet och fattar inte bråk och suger på allting, jag är sämst jag vill inte gå om sjuan :(
Idag vare fett mycke bråk i skolan haha... Roligt värre eller? Och sen när typ alla killar i 7an kommer ut när jag & nåra till står ute och "bråkar" så ska dom själkalrt stå där och lyssna, vilka idioter.
Slutade efter språket eftersom stefan var sjuk och så. Åkte hem och kollade på filme Doom, den är äcklig äckliga monster och skit haha.
Sitter och faktiskt funderar på en tidig födelsedagspresent till pappa. Han har ju alltid viljat ha en tautering, och den han vill ha är sjukt jävla fin (finns me i sagan om ringen för den delen) och då tänkte jag att om nåra månader så ska jag ge det till honom :)) är jag inte världens bästa dotter eller vad?
Imorgon ska jag inte göra någonting, hem och plugga direkt! Matte englska svenska. Ikväll ska jag läsa massor i matteboken. HAha jag suger på matte.. Men jag och pappa har kommit på en bra sak som jag hoppas på min död funkar annars.. i stay in seven grade. Fett me synd fan haha
Aja blev et väldigt långt inlägg så hare braj / michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0