tråkiga söndag

Igår så åkte jag först och åt någonstans på ett ställe som heter Rosen med mamma pappa syster och en kompis. Sen så var jag hos några som heter Jesper och Simon. Haha dom är skit roliga, bråkar hela tiden. Jesper visade mig ett sånt där klipp på youtube, ni vet när dom säger "kolla riktigt nära" och så BAM! så kommer det fram någon jävla gubbe som skriker så man blir skit rädd. Men det här var en ny så jag trodde det inte var en sån. Så jag kollade skit nära och så BAM! Haha. Jag som hoppar till jävligt lätt blev skit rädd och flög typ 2 meter bak med stolen. Haha det var ganska kul faktiskt.
Men jag var hemma typ halv 2. Då gick jag och la mig.
Vaknade väldigt tidigt imorse faktikt. 10 tror jag klockan var. Har inte gjort så mycket, typ inget alls faktiskt.
Vet inte om jag och mamma åker till Farsta sen en stund.
Ikväll blir det One Tree Hill och GossipGirl som gäller.

Oh juste vet ni vad jag kom på!? Det är ju förfan sportlov! Åååh vad skönt, hade glömt bort det. Sovmorgon hela veckan! :) Woho, me like that! Har inte bestämt så jätte mycket vad jag ska göra på lovet, vara med Sofie, åka till flottsbro med Amanda och Julia, och så måste jag ju vara med Michaela :) ar inte träffat henne på evigheter.

Ha det så bra! / Kramar Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0