therse nobody like you

Eyyy va händer bloggen?
Själv har man pluggat järnet(läst) har bara 38 sidor kvar abo. Nej skämosidå
Todaaay åkte jag till huddinge och träffa sara och pontus vi småsprang till pressen för att de skulle köpa bussremsa och bussen står där och väntar på oss och ba tack gud för att du lät bussen vänta på oss och tack till småkillarna som också kom försent, tack! Amen
Vi åkte till heroooon whiooo.... där tog jag ut pengar hämta ut biljetter gick in på mediamarkt och kolla på objekttiv drev me pontus alltid lika kul :)) när vi skulle gå in på bion så hade pontus tappat sin biljett -.- så vi fick en ny och skit haha, vi såg BOLT 3D, det va fätt me njazzzzz.
Tog bussen hem och gick hem och åt midda. Sen kolla på 2 & en halv man såg att alice också kolla pådet, as coolt.
Ikväll vill jag vara me sara och hon me mig, ännu coolare. Men vet har ingen anldeing till att vi inte ska va med varandra bara att jag inte orkar hämta min mobil och ringa henne. Får väll sitta här framför datan och vänta tills hon loggar in och bjuda över henne hit :)(hoppas jag inte behöver sitta hela natten......)

Över och ut / mickis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0