theres a part of me left yesterday

Är sjukt trött, brukar inte vara det men what to do liksom?
Alice gick hem för nån timme sen för jag behöver plugga -.- så håller på att läsa engelska boken nu som jag ska var klar me om en vecka haha.
Imorse så kollade jag och alice på mumiens återkomst, ganska bra film faktiskt..

Och idag,,,,,, vad ska jag göra? Skulle engentligen gått på bio med sara & pontus men det blev inte så för dom ville fotta istället och dom ville att jag skulle vara deras modell men nej tack haha. Men ska kanske se på Valkyria eller vad den heter me pappa och nåra till ikväll och på torsdag ska jag kanske till kungsberget :):) 

Ska dra hejdå / michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0