sundday night

Hejhej.
Sitter oterigen i min säng och pluggar fortfarande lite matte som jag gjort sammanlagt 6 timmar den här helgen -.-
men jag och sara har kommit på en smart sak som vi ska göra på provet, om vi nu lyckas (vi är sååååå smidiga)
Ska snart stänga av datorn och låta mina ögon vila men jag är inte trött, funderar på att gå ner ta ett varmt glas oboy med en knäckemacka me ost på. låter gott men det tåls att fundera på, jag skulle kunna joina pappa nere i vardagsrummer också me beck. spännadende värre asså :)
Eftersom jag inte har något att göra så kan jag berätta vad jag ska göra imorgon, ska inte göra nåt men.. Vill ni veta vad jag har för lektioner? Okej  jag gör det för att påminna mig själv om vad jag ska ta me mig imorgon haha.
Svenska börjar vi med, sen hmm... nåt har vi där och sen har vi idrott sen har vi so tror jag sen lunch efter lunch tror jag vi har matte (matteprov!!!!!!!) sen vet inte vet inte, klassråd haha. Efter skolan ska jag bara hem och sätta mig på dirr i köket och börja plugga -.-
Nej men nu ska jag ner till köket och fixa mat, hare bra och ses imorgon / michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0