skräckis tisdag

Nejmen tjena tjena! ;) Fick sova ut lite halft imorse, började kavrt över 9. Hände inte så mucho intressante i skolan. Agnes och Mickis, men mest Agnes, gjorde ett dansnummer för mig i matsalen. Hade fotoredigering med Jullis-Knullis. Slutade fem över 3. Alltså det där tycker jag bara är liite, lite onödigt, sätta till 5 extra minuter liksom? Vägra sluta 3 liksom? Haha jaja men whatever. Men guud! Jag har börjat vara alldeles för mycket Julia ;P Haha.
Efter tha plugg var jag med Tildo-Dildo, Julia Louise, Geron och Frippe. Tog bussen hem til Mathilda :)
Vi kollade på en skräckis, nämligen The Grudge. Haha fast den var  inte så jätte läskig, eller den skulle nog ha varit det om inte Max och Geron hade suttit och garvar och komenterat varje liten sak. Haha som; HAhahahaha å kolla där! Nu ser hon ut som Michael Jacksson och låter som en kossa! Hahahahahahahaahah!
Så det blev inte såå läskigt. Men alltså, jag är inte så jätte rädd när jag ser skräckisar, det är bara det att jag hoppar till för minsta lilla, å folk tror att jag är skit rädd! Men jag kan inte rå för mina reflexer ;)
Jaja. Julia gick hem typ vid 6. Men vi andra sannade kvar. Haha när Mathilda var och åt så var vi andra i hennes rum och hittade gammla dagböcker och så lästa jag i en och började as garva för där stod det nämligen;
Kära dagbok, idag pussade jag Chris. Och det var jätte skönt!
Haha om jag börja garva. Gullunge Tilda :)
Men sen så tog jag Frippe, Geron och Louise bussen hem igen. Louise gick av efter två stationer och vi andra av vid Grindstuvägen. Fast där skildes våra vägar åt.
Kom innan för dörren halv 8. Då åt jag lite och kollade på Goonies med pappa. Haha den är jätte bra! :)
Ni får lite bilder! xoxo balle


Älsklingen Tilda :) <3

Geron och Max håller på med någonting?


Julia älskling :) Haha dock inte från idag

Och så slutligen en bild på miss Louise :)

Alla bilder är tagna från http://hedbecks.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: T

men balle inte ska du beräta vad som dtog i mina dagböcker! även om det va kul ;P haha näe filmen va mer som en komedi när dom va me ! puss på dej!

2009-02-04 @ 07:46:41
URL: http://hedbecks.blogg.se/
Postat av: alice

haha <3

2009-02-07 @ 23:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0