s-s-s-sundaay

Hola amigosar! Gick och la mig fyra igår kväll, eller natt.. eller morgon kanske man säger. Så jag vakna för nån timme sen och har precis ätit frukost.
Dagens planer är nada än så länge. Min lilla über söta kusin Matilde kommer hit nån gång under dagen. Hon har varit i Thailand med sina föräldrar (alltså min faster och hennes man). Dom var där på smekmånad. Dom gifte sig i somras och jag var brudnäbb då :)
Men anyway så ska det li jätte kul och se henne :) Hon är 1, och då är dom ju så üüüber söta! Haha.
Juste, mammas jobbarkompis komemr hit sen också och ska slinga och klippa min syster hår.

Var ju med Amanda, Julia och Louise igår. Vi tog massa roliga bilder men jag hann inte ladda upp dom igår för jag skulle ju bort. Så nu får ni några iaf :) Have a great Sunday! xo alice








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0