plugga plugga plugga!

Åh! jag blir galen! Okej man kanske ska börja inlägget med ett hej så, Hej alla bloggisar! Men jag blir helt galen på detta SO-prov som vi har på fredag. Okej, jag tror det kommer gå ganska bra men det är så jäkla mycket att läsa! Nu har jag läst 21 sidor om lag och rätt och jag är helt slut. Måste läsa om alla igen också. Ska läsa alla dom sidorna två gånger per dag den här veckan har jag bestämt. Då borde jag klara provet.
Jaja. Today, Monday, sad sad Monday. Haha nä skoja bara. Hade idrott som första, sen NO där vi hade prov -.-, och sen teknik. Sedan lunch. När jag kom från lunchen till skåpen så hade dom "apelsinkrig" och kastade apelsiner hej vilt. Jävla nördar -.- Haha skoja bara. Efter lunchen hade vi Spanska och sen slutade vi för dagen.
På fotbollsplanen har det blivit is så jag, the triplletower och Amanda + Geron och Hilding och Max(?) var där ett tag. Sen så gick tjejorna och massa småbarn överföll mig och vägra släppa. Tog min väska gjorde dom också och gav till Geron och Hilding som självklart måste springa iväg med den -.- Trevlans.
Men fick tillbaks den tillslut. Geron gick hem med mina vanatr också kom jag på nu. Så jag gick och frös hela vägen hem.. Hah, tar typ 3 minuter att gå från centrum.
Hemma har jag inte gjort så mycket annat än att plugga.
Imorgon ska jag vara med min Tildo-Dildo <3

Sen ikväll ska jag bara plugga mera och kolla på 90210 som tydligen har börjat, säger iaf Julia.

Ha det bra! xoxoxoxoxoxoxoxoxooxxo alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0