pippi långstrump

 Hejhej bloggen. Sitter i vardagsrummet och kollar på På rymmen me Pippi långstrump, as kul faan
Idag var jag i skolan och jag försov mig 20 minuter men hann ändå. På matten innan lunchen så gick jag och sara ner till skolsköterskan för jag hade en sån jävla magont! Så då fick jag lägga mig ner och så kände hon och sa att det va fel på typ mina tarmar eller nåt haha så fick smärtstillande.. Lunch bild engelska bilogi. Hade prov på biologin det gick sådär. Hoppas inte att jag får omprov iaf. Pappa hämta mig och så har jag legat här och degt sen dess.
Ikväll ska jag på träningen. Lika tråkigt som alltid menmen. Sen ska vi väl åka och köpa tårta till min brorsa som fyller 16 år imorgon. Jag fyller åt om typ 24 dar :))))))))))
MEn nu ska jag dra hare bäst / michaela

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0