onsdag

Jeman tjenare ni små bloggfisar. Allt bra? :)
Hände inte så mycket speciellt i skolan idag, hade två timmars håltime. Inte så mycket annat.
Efter tha plugg gick Thilda, Julia, Geron, Frippe and Magnus home with me. Geron och Frippe blajja runt i min säng, as usual. Sen så kollade vi på House. Haha Julia var skit fokuserad och inne i programmet medans Geron och Max nästan låg över hela henne. Haha ni ska få sen en bild, skitkul. Mange gick hem efter ett tag. Dom andra eftertyp en och en halv timme. Jag skulle på träning vid halv 6 så..
När dom hade gått så käkade jag lite havregrynsgröt och kollade på One tree Hill. Me loves that serie very much.
Sen så skjutsade mamma mig till träningen. Vi sprang i spåret. Och seriöst jag var nästan helt död, okj kanske inte men jag var väldigt trött när vi var klara och Sofie bara; "Men det där var ju inte alls jobbigt! :D" Alltså jag förstår mig inte på henne? Hon skulle kunna springa ett helt maraton utan att ens bli andfodd. Jaja.
Fick skjuts hem av en av tränarna.
När jag kom hem duschade jag och försökte mig på matteläxan men det gick inte så bra för jag fattade ingenting så jag ska göra den imorgon istället.
Nu ska jag gå ner och kolla på Made in Sweden.

Ha det gött! Kram Alice

          

Okej det blev ganska många bilder men dom tog många bilder, Max och Geron snodde kameran ett tag och skulle gör "fjortis-poser" men det blev alla möjliga poser?

1. Mange
2. Julia
3. Tilda
4. Max ligger och sjunger för Sacha
5. Max och Geron. Vacker, killar, vackert..
6. Verkligen über snygga
7. Haha Max x']
8. Max och Geron gör fjortispose
9. Tilda blir lite mosad? :P
10. Haha det var det här jag menade när Julia var helt inne i serien och dom bara blajja över hela henne x]
11. Tilda, Geron och Sacha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0