no skiing

Alltså headern vill verkligen inte! :/ Bajsa på dig, header. Jaja skiten samma. Får försöka fixa den imoron.
Jag skulle egenltigen till Flottsbro imoron med Amanda och Julia. Michaela kanske skulle följt med också men hon svarar aldrig så ja.  Men Så skulle Julia tydligen till sina fjortis kusiner så hon kunde inte. Och det avr typ hon som kunde skjutsa. Så då sa Amanda att vi kunde ta bussen men det blir lixom skit jobbigt för mig för jag har pjäxor och skidor och grejer som jag ska släpa på och då ville jag inte hålla på med det på bussen. Så det får bli en annan gång. Men jag ska iaf vara med Amanda imoron. Får se vad vi hittar på istället.
Nu ska jag stänga av datorn och kanske göra mig en chai latte. Me lika a lot!

Puss på dig bloggen! / balle

Kommentarer
Postat av: julia

shit va fin den nya designen blev !! puss :)

2009-02-25 @ 16:38:10
URL: http://trippletower.blogg.se/
Postat av: alice

tack tack :)

2009-03-02 @ 17:23:14
Postat av: alice

tack tack :)

2009-03-02 @ 17:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0