mr. brigthside

AAAAAAAAAAAAAaaaaa tjena bloggen.. Coola jag sitter nu framför tangenterna haha vafan leker jag cool för?
OCh alice asså du behövde inte ändra designen för jag drev, men jag är inget bigfan av lila så waht to do lixom?
Men aa. Ikväll va jag hos mattis me sara. Emma kunde inte för det hände en sak, fett synd.
Vi gick till videobutiken och hyrde främligen fast på engelska (vågar inte skriva namnet på filmen på engelska för jag e rädd att dom kommer i mitt rum i natt)9 och den var seriöst äcklig, skulle aldirg ha sett den.
Pappa hämtade mig och sara typ vid halv tolv stjusa hem sara och aaaaaaaaaaaaaa-aa.
Har cheeckat fräsahaste filmen me daddy cool abooou.
Har grymt tråkigt just nu, för alla ligger typ och sover? Förutom töntarna där nere, min brorsa (största tönten av de alla) och hans as co0oo0la kompis (nolifer) spelar typ cs, tuffa va? Nä trodde itne de heller
Klockan 2 börjar fredag den 13 typ del 6 eller nåt minns inte, ska jag hålla mig uppe så länge och kommer jag våga kolla på den helt ensam? Tåls att fundera på..
Men nu ska jag fårtsätta chatta på msn me min bästis pontus 8)

/////// michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0