man måste falla för att kunna ta sig upp

Hej bloggen.
Ligger och kollar på Dödligt vapen 4. Jag har precis ätit tårta eftersom min brorsa fyllde år i fredags så nu kom alla. det är ovanligt många här idag, massor från danmark som inte brukar det, jag känner knappt hälften av dom haha. De är tydligen våra släktingar, min mamma är ju dansk så trevligt att träffa dom, bara att jag garvar hela jäva tiden för dom pratar så roligt :)

Idag vaknade jag vid 9 :o men jag gick och la mig vid elva så det är inte så konstigt.
Har ingenaning om vad jag ska göra idag, ska ut i snön iallafall, ni ska se hur mycke snö det är ute hos mig just nu.
Min brorsa spillde nyss sylt över soffan, smart ass!
Har chill så hörs vi MICHAELA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0