lördag

Hellu bloggen :) Allt bra? Imorse blev jag väckte halv 8 (!) av en jätte söt och pigg liten kusin... Det var vell mysigt.. men hon kunde ju ha väntat nån timme, eller tre. Haha jaja. Kunde inte göra annat än att le och gå upp. Och när jag hade ätit frulle och så, så trodde jag att klockan var skit mycke. Men den var bara 9! Så himla skönt.
Sen runt halv 10 gick jag och mamma och Matilde ut på en liten promenad. Vi gick till skeppsmyreparken och gunga och åkte rutchkana. Sen så gick vi hem. Hennes mamma och pappa kom och hämtade henne runt 12.
Jag satt bara och slappa i soffan ett tag då. Sen vid 2 så hade jag träning. Den slutade 4. Då kom pappa och hämtade upp mig. Tog en skön dusch. Sen så har jag inte gjort så mycket. Måste gå och göra mig i ordning nu för ska ut. Puss & kram! / alice



Haha pappa (morbror till Matilde) läser go natt saga



Söta unge! Imorse i parken


I love you!



Hahaha, ja jag vet att jag ser ut som en ja jag vet inte vad men kusin är gullig iaf :)



Me and kusin. No make up



Haha Mamma och Matilde



Haha igår kväll. Du äro för underbar <3


Kommentarer
Postat av: josefine

Balle! om man går med här kan man typ få asmånga besökare! det kostar inget heller, tryck bara på länken och följ instruktionerna!

http://www.viraltrafik.se/?barajosefine

2009-02-22 @ 11:14:21
URL: http://barajosefine.blogg.se/
Postat av: sofiess

Guuud vad söta bilder. Sötaste kusinen!

Plus du e sötast du med ! Älskar dig bästis.

Pussar / Sofie

2009-02-22 @ 20:09:59
URL: http://ssunset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0