lördag + söndag

Så nu äntligen ska jag berätta om helgen. Eller fredagen har ni ju redan hört så den behöver jag ju inte skriva om.

Lördag
Skrev ett kort kortis inlägg på morgonen. Sen så hann jag inte mer. För jag hade träning. Den slutade 2 i 4. Då åkte jag direkt hem med mamma och slängde mig in i duschen. Sen så skulle jag fixa mig och så. För jag, Sofie och Linn skulle överraska henne på Heron.
Haha jag och mamma (mamma skjutsade oss) sa till Vicki, syster, klä på dig och sätt dig i bilen, du ska iväg. Och hon bah; Vaaaeh? Haha och så när vi satt i bilen så satte vi på henne ögonbindel.
Sen så åkte vi och plockade upp Sofie och Linn. Men vi hade hög musik på så hon trodde att jag gick av när det smällde i dörren. Så jag, Linn och Sofie satt där bak skit tysta hela vägen till Heron. Där släppte mamma först av oss tre. Då sprang vi och gömde oss. Sen å släppte hon Vicki. Och hon hade ingen aning om vad som hände x]
Sen när hon är påväg in så hoppar vi fram och skriker GRAAATTTISS!!!! :D
Haha och det var skitkul och hon blev skit glad :)
Där på Heron bowlade vi, jag vann första och vicki vann andra, sen så åt och fikade vi. Sen hämtade Stefan, Sofie och Linns pappa, upp oss. Mamma och pappa var hos några kompisar så han släppte oss där men dom följd också med.
Och där så satt alla vuxna och prata och åt mat och så. Så då gick vi fyra ut och bada i deras Jacuzzi. Gud vad sjönt det var! Vi rullade oss i snön också och tog massa drivbilder. Där satt vi typ i en timme. Sen gick Vicki och Linn upp men jag och Sofie satt kvar. Och där prata vi om allt möjligt och lite hemlisar. Vill bara säga tack för att du finns och är där Sofie! <3
Sen så efter en timme gick vi upp också. Vi gjorde inte så mycket. Sen klockan typ halv 12 åkte dom hem för dom skulle upp tidigt på morgonen. Och det skulle jag också för jag och Sofie skullr till Flottsbro med Amanda och Alina. Men pappa ville inte åka hem. Så jag gick och la mig i deras soffa med alla småbarnen.
Halv fyra kom jag hem till min egen säng. Gah, somna direkt!

Söndag
Alarmet ringde 8 -.- Snark. Men det var bara att gå upp och göra mig i ordning. kvart över 9 kom Stefan och hämtade mig. Han skjutsade mig hem till Anna, Sofies mamma, för Sofie var där.
Haha och Sofie har världens gulligaste lillebror, Sebbe, som fyllde 2 år idag :)
Vi hann inte göra så mycket hemma hos henne. Kollade lite i hennes skolkatalog. Sen kom Alina och hämtade upp oss.
Vi åkte direkt to tha Flottsbro.
Och v hade sketa tur för det var nästan inget folk där så Sofie och Alina som skulle hyra fick sina grejer direkt.
Pallar inte skriva i detalj om vad vi gjorde för det skulle ta för lång tid och det här inlägget är redan mega långt så ja.
Vi åkte några timmar. Sen åt vi lunch. Mums!
Men efter lunch var Alina tvungen att åka hem för hon hade nån läxa som hon skule göra (?).
Vi åkte nån timme till. Sen så träffade vi några från deras klass. Kommer inte ihåg vad dom hette men vi åkte ett tag med dom. En av tjejerna åkte bräda så hon lörde Sofie att åka i barnbacken. Men då åkte jag och Amanda iväg och åkte lite i dom andra backarna. Kavrt över 4 kom Anna och hämtade oss.
Har inte gjort så mycket mer sen jag kom hem annat än att dega i soffan. Ska gå och duscha nu. Sen så ska jag kolla på The Holiday som börjar klockan 9. Hade egentligen viljat gå och lägga mig men den är så bra så ska kolla på den iaf.
Jag bjuder på bilder från hela helgen, inkl fredagen. Ha det bra! / xo balle

        

Dom flesta bilderna är från i Fredags. Men det är Sofie som har alla dom andra bilderna så jag får försöka sno dom på något sätt och visa dom någon annan gång.

1. Hahahaha. Sacha, Pappa, Vicki och jag. På fredagsmorgon kl. halv 7. Så ser jag då ut den tiden på dygnet. Haha men den bjuder jag på.
2. Vickis fins tårta som hon gjorde heelt själv.
3. Min söta kusin Alex.
4. Haha hela tjocka släkten var där för att fira henne.
5. -||-
6. Min andra söta kusin ina. Det var hon och hennes föräldrar som sov här.
7. Nina och Madde dansar.
8. Haha jag. Det här är då på lördan vid jacuzzin, den är nedanför. Jag bjuder på den!
9. Sofie. Aj lov ju!

I'm out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0