live från hockeyplan....

..... är i hockeyhallen nuu cool som man är, men mamma ska stjusa hem mig så fort hon har gjort klart det hon ska göra. Ikväll kommer sara & mattis över till mig och vi ska väl göra lite saker :)
Skola idag, det sög , svenska biologi so lunch svenska. Skit tråkigt menmen.
Sara pontus och jag åkte till centrum när vi sltade och jag köpte brun utan sol(köpte fel så den var ljusare än min egen hy eftersom jag har lite mörkare hy än många så den hjälpte inte tt skit) färgbalsam ungefär som silvershampo fast mitt är brunt och fransk manikyr som jag nyss gorde klart blev inte så fint menmen. Ska snart fixa mig för dom kommer väl om nån halvtimme så herrå Michaela

Grattis till min brorsa som fyller 16 år idag föressten! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0