im baaacck in bussnies

Tjafan! (tänkte att jag ska börja me nåt annat än hejhej somjag gjort för länge..)
Blev ett snabbt inlägg men jag hade bråttom till teven!
Aa men jag är som sagt sjuk. Idag har jag kollat på film film och film. Tre filmer och så har jag kollat på typ 4 avsnitt av min favvoserie och fuck kom just på att jag missa Cuck igår kväll :((
Iaf imorgon måste jag till skolan och hämta min mattebok för mamma tvingar mig och plugga -.- sen ska jag hyra film och köpa lite snarr :) haha
men bjuder på lite bilder fårn emmas fest / michaela

    

 skit glad
as sur efter hon fick se vad som fanns i paketet..haha

ps. Sara är inte me på någon bild för hon tog alla och dom här e från hennes kamera men när jag e på min vanliga data  får ni från min kamera å då e hon me :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0