huddinge c med indiana jones

Tjenare bloggen. Amanda ringde och väckte mig halv 11 imorse. Haha. Vi möttes i stuvsta halv 12. Vi tog tha train to tha Huddinge c. Vi kollade runt i massa affärer. Sen gick vi to tha donk och käkade lite :)
Sen så kollade vi i lite mer affärer och sen tog vi tha buss hem. Jag fick med mig ett par solbrillor från glitter och en tröja från G-star hem i påsen.
Vi gick hem till Amanda och seplade Lego Indiana Jones (x-box) på hennes hemma-bio. Skit kul! Och vi var grym duktiga! Fast Amanda bajskorven tog mina diamanter hela tiden :(
Sen så gick jag hem nån gång innan 6. Skulle käka hemma. Har inte gjort så mycket nu när jag har varit hemma. Kollat på 2 and a half men med pappa.
Imoron så ska jag äntligen in till stan med mamma. Sen så ska Sofie sova här också tror jag.

Ni får ha det så bra! / alice



Haha jag och Amanda inne på Glitter.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0