hhello :)

Hejsan bloggen.
Today, it didn´t happened so much in school. Lena var sjuk så vi skippade matten och hade hål-timme i en timme. Sen vare bild. Jag & trippletowers gick ner i musiksalen och fortsatte på vårat "hemliga projekt". Gick skit bra! :)
På våran sista lektion hade vi vikareien som vi hade igår och han är så jävla skön! Diggar snubben stenhårt. T.ex;
Vikarien; Va!? Är ni bara 95:or!? Ni är ju värsta småungarna då!?
Dogge; Men om min morfar hade vart här hade du vart värsta spädbarnet!
Vikarien; Men om jag hade varit värsta spädbarnet så hade du fortfarande varit i pungen!
Hahahah erkänn, lite sköning va? Jaja. Eter skolan var jag med prippeltowers. Love you girls! Tog bussen hem till Tilda som vanligt. Vi käkade mellis och garva as usual. Sen så ville jag och Tilda bada i Jacuzzi men kom på att vi inte hann för jag skulle ta 5-bussen hem för jag skulle ha träning. Så vi gick upp ill datorn istället. Jag lärde dom hur man la in youtube-klipp och lite sånt på bloggen. Sen när jag hade lärt blev dom helt fastklistrade och beroende så jag snodde Tildas mobil uner tiden och spelade in en liten friv-video. Haha :)
Sen som sagt var jag tvungen att ta 5-bussen hem. Louise tog också den. Men den var 12 minuter försenad! Så när jag kom hem fick jag skynda mig som attan! (haha det där sissta var lite drivigt.) Sen så skjutsade mamma mig till träningen. Fick springa i spåret idag igen. Och my god vad det snöade! Riktiga sånna här fina och stora snöflingar, nästan com bomullstussar! Skitfint! :) Men jag ahde glömt mina sprng-skor så jag fick springa i gräs-dojjorna och jaa, det var halt kan man ju säga. Halkade några gånger.. hehe. 
 I slutet så hade vi lite snöbollskrig på planen. Skitkul. Nej inte skitkul men helt okej.
Kom hem. Mamma hade bakat s fick en liten kaka. Oj, kom på tt jag inte har ätit någon midda? :O Shit pommes. Jaja. får äta mycke frukost, as me loves :)
Ska gå och lägga mig nu så att jag orkar upp i morogn. Det är på gränsen alltså. Får några tråkiga bilder från idag. xoxo balle





Första bilden är på Julia och den andra på mig, och JA, jag vet att jag ser ut som en apa men den bjuder jag på så var galada för det.

Kommentarer
Postat av: T

haha ballie, leker i buskarna :P (dt kan misstolkas) <3

2009-02-06 @ 08:40:28
URL: http://hedbecks.blogg.se/
Postat av: alice

hahaha nehää, det menar du inte x] love you

2009-02-06 @ 17:10:32
URL: http://balleomichow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0