heeeeeeeeeeeeeeejk

Hejhej bloggen.
Skrev inget igår för jag va ju i kungsberget igår och kom me bussen till skolan typ halv åtta på kvällen så palla inrte s'tta på datan när jag kom hem.
Iaf sitter just nu i min säng och har precis pluggat matte. fattar nästan ingenting av det jag gör menmen
Imorse va jag på huddinge vårdcentral och tog lite prover sen åtke jag till skolan och hade NO. Sen vare spanska och det va lika tråkigt som alltid, emma va typ sur idag igen -.- haha efter hade vi lunch och åt ris.
Hade muuuusik sen som suger satt och spela gitarr hela tiden.
Elevensval vare sen och det var kul för vi sitter ju inne i lilla rummet och mobbade pontus :)) men nu är han fett lack och vi kunde inrte ens få Hanna Keros nummer (hans blivande tjej, dom har redan bestämt att dom ska träffas i sommar -.-)
Aja jag tog hans nycklar på lunch rasten och la den i min bh och drev me honom att mattis hade den men hon hade gått och så öppna jag hans skåp när vi lsutade och hängde nycklen i låset och så blev han fett lack så han sa inte ens hejdå och blabkbakojfief palla.
Ska snart till centrum och köpa läsk eftersom vi ska se p åfilm imorgon :) A live heter den typ och den e spansk ska se den på spanska så.
I helgen ska min familj typ på sverige - ryssland damerna och kolla på hockeyn, kul men de e inge kul att kolla på damer för dom är dåliga och det blir aldirg sklagsmål och man får typ inte tacklas när har jag för mig så det e sämst.
Men nu ska jag kila pusshej / michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0