hate prov

Jahopp. Har suttit i 3 timmar och pluggat SO. Som sagt så har jag ju biggaste SO provet imorgon så japp, that's pretty much my day. Eller efetr skolan så följde Geron, Henke och Frippe med mig hem ett tag men dom blaja runt som vanligt så jag bussa ut dom.
Såg att Michaela har ändrat designen! Jättefint!.. om man gillar rosa, hahavilket jag inte gör sådär jätte mycket men hon gillar ju tydligen inte lila som jag ahde på förra så låt gå ;)
Nej, nu måste jag ner och plugga igen. Sen måste jag in i duschen också innan jag lägger mig. Ha det! / alice

Kommentarer
Postat av: Anonym

den här designen var dubbel så fin en den förra -.-

2009-02-20 @ 09:33:42
Postat av: a

jag sa aldrig att den förra var finare? och jag sa faktiskt att den här var fin. så -.- på dig själv

2009-02-20 @ 22:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0