haha

Hej bloggen :)
Sitter i sängen och kollade nyss på Blade 3 me pappa. Och alldelles nyss komm hann i mitt rum för han gick nyss ut här ifrån (vi kolla på filmen här) så härmar han mig hur jag pratar för jag är as förkyld eller asså jag har ont i halsen och då pratar jag cp just nu och så säger han "ja ä fökylddddttttt-ttt" Något sånt liknade med en tillgjorröst och då hör man mamma som sitter nere i vardagsrummer börjar asgarva -.-
Iaf idag var det skolan och jag försov mig IGEN, denna gång 22 minuter. Men grejen är den att jag har mitt alarm på 6 och när det ringer så sätnger jag av den och så tänker jag bara 1 minut till och så sommnar jag om och så vaknar jag och ba shit och så får jag leta efter mobilen som har hamnat någonstans i sängen eftersom jag alltid lägger ner på täcket när alarmet ringt. Haha
Men pallarnte berätta om dagen sooo.
Imorgon hoppas jag att ja får vara hemma :)) för ja mår seriöst inge vidare (a)
Men ska kilapila nu hare tufft / michaela

 det här e va jag lever på, kan knappt äta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0