friday

Shosan bloggen! Hade det eftrtraktade SO-provet idag. Gick faktiskt bra. Sen så att jag ett matt prov också.
Efter skolan så satt jag, Amanda, Julia och Louise kvar ett tag i skolan så när alla hade typ gått hem så gick vi fyra hem till mig. Synd att inte Tilda va me  men hon skulle packa och greja. Hon åker till fjällen imoron. Ååh! Lyckost henne...
Vi gjorde lite grejer. Bl.a så lekte jag Julia och Amanda Spice Girls. Men dom gick typ hem vid 5. Sen så kom min über söta kusin Matilde hit. Hon sover ju är ikväll. Åååh, hon är så gullig! Sen vid 6 så kom det massa av Vickis kompisar hit. Hon har ett "sova-över-party". Sen så åt jag lite tacos med mamma och pappa i köket medans alla "barnen" (ja, jag vet jag är också barn men dom mindre) åt i mat rummet. Sen halv 8 kom Sofie eller ja Anna hennes mamma och hämta upp mig. Var och bowla med laget i Högdalen. Kul kul :) Fick faktiskt över 200 poäng sammanlagt.
Sen så skjutsade dom hem mig också. När jag kom hem kollade jag på först Hjälp, hahahah det är så jäkla kul!, och sen När lammen Tystnade med mamma och pappa.
Matilde sover nu eller hon har gjort det ett tag så jag har ingen att leka med. Snyft :'( Haha nej skoja bara men är ganska trött så jag vet inte om jag kanske kollar klart på filmen och sen går och lägger mig.
Aja. Ni får iaf ha en bra Fredags kväll! Pussar från alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0