fredag den 13:e

Tjena bananas! Gud vad ag är stolt över mig själv, tredje dagen irad som jag kom i tid utan att springa till skolan! Jag hann faktiskt till och med sätta mig ner och äta frukost imorse, och gå normalt. Men.. jag gick ju i och försig upp 2 timamr innan skolan började men, thats the way I am at the morning. Haha segare än den segaste snigeln.
Jaja. Började en till new-guy i skolan iadg. Max tror jag. Har träffat honom nån gång förut i sexan på ip tror jag.
Hade engelsak först, sen SO och det gick framåt om man säger så. 
Sen vare lunch. Och jag och Tilda fick våran Pay-Back på Geron. Mohaha. Eller ja.. halvt dåra.
Sen hade vi matte och NO.
Sen efter skolan så pallar jag inte berätta om vad jag gjorde. Va och köpte lite grejor.
Ikväll blir det chilli pill hemma. Världens sötaste 3-åring är här hos oss ikväll ovh några andra så det blir kul :) Haha let's hope.
Imorgon kanske jag skulle vart med tjejorna och haft en avvåra berömda Girls Night men Tilda och Louise kunde inte så det får bli nån annan kväll. Vet inte om Amanda kanske skulle sova här imorgon. Ha det iaf gött! / alice

Kommentarer
Postat av: T

sv: haha r du säker? :P

2009-02-13 @ 19:25:49
URL: http://hedbecks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0