flottsbro

Hej alla.
Har nyss ätit och innan det tog jag ett varmt skönt bad.
Idag var jag i flottsbro me älsklings alice. Det va skitkul, men när vi satt i sittliften så var det en kille som hoppade big jump och ramlade så hans fot låg och ena hållet och skidan åt andra och han skrek ; hjääääääääääälp, min fot, och man hörde verkligen hur ont han hade tyckte riktigt jävla synd om honom asså!

Ska snart börja städa mitt rum eftersom det ligger kläder överallt igen. Alice ska sova här idag och jag ska möta henne vid godismonstret så ska vi hyra film och så.
Och till jossan som fråga om jag och alice inte är bästavänner längre, självklart är vi det, hon är bäst och jag älskar henne sjukt mycket!

/ michaela



Jag kommer alltid finnas för dig,
Jag kommer alltid låta dig gå före alla ,
Jag kommer alltid göra mitt bästa för att du ska må bra,
Jag kommer alltid se dig som min bästa vän,
och jag kommer alltid att älska dig mer än alla andra.


Kommentarer
Postat av: alice

michaela, u are wonderful!

2009-02-25 @ 21:10:00
URL: http://balleomichow.blogg.se/
Postat av: Andréa

Hoppas du har en bra kväll :D

2009-02-25 @ 21:22:06
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0