..

Har fortfarande inte ätit frukost och är inte så hungrig ;o
Snart kommer mormor & morfar över för dom ska hämta mormors data och aa.
Funderar på att gå upp till centrum och köpa cola ska inte hyra film för håller på att ladda ner Prom Night  och Twliight eller hur det stavas :)
Har föressten varit i skolan och hämtat lite böcker och en grej som gjorde mig förbannad idag i skolan för alla 7or va på lektion eller alla hade NO och så typ är jag vid mitt skåp och hämtat mina böcker så går jhag förbi bildsalen och där står filip & alex och så går jag förbi och alex ba uuuuuh till mig för att jag itne hade nåt smink och det syns ju på tjejer när dom inte har det så jagh blev så jävla förbannad!
Exakt så gjorde dom mot daniella inte för att jag gillar henne men hon sminkar sig jätte mycke och en dag kom hom utan smink och då total dissade alla killar henne ingen ville typ vara med henne, så jävla ytliga. Men killar är såna, jävla svin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0