alice stahre

Okej, kära läsare. Jag har ingenting att göra så här får ni vet allt och inget om mig. Enjoy.

- Jag är döpt efter låten "Who the fuck is Alice?" eller "Livin next door to Alice" som den egentligen heter.
- När jag var 3 dagar gammal blev jag kattbiten i ansiktet så jag fick ha ett jääätte sort plåster i halva fejjan.
- När jag var 9 år var jag på min första (och enda hittills) konsert. Haha den var med Gyllene Tider.
- Jag har leverfläckar i ögonen.
- Jag är 173 centimeter lång.
- Jag har spelat fotboll sen jag var 6 år.
- Jag har en hund som heter Sacha och hade två marsvin som hette Helmer och Elvis.
- Jag åkte skidor första gången när jag var 11 månader.
- Jag har ett landställe i skärgården
- Jag lärde mig att cykla när jag var 7 år.
- Jag hade rött hår och tuppkam som bebis.
- Tappade mina första tänder när jag var 4 år och det var dom där två tänderna som sitter längst fram i mitten och dom växte inte ut på två år så på mitt sexårs foto ser det ut som jag har snus.
- I lågstadiet ringde jag och Michaela varandra på kvällen och bestämde vad vi skulle ha för kläder på oss i skolan dan efter för vi hade massor av likadana kläder.
- Jag har kännt Sofie enda sen hon föddes, jag är några månader äldre än henne.
- Jag har aldrig haft en "riktig" pojkvän.
- Jag läser inget annat än Gosip Girl böckerna.
- Jag äter med gaffeln i fel hand.
- Jag hade grymt självfortroende när jag var 1-7 år och var jäkligt kaxig.
- Jag älskade att dansa och uppträda när jag var liten.
- Jag har firat alla midsommrar med Sofie ( + typ 60 st till)
- Jag har badat is vak
- Jag har varit i Åre två gånger.
- Jag är född på söder.
- Jag har bara varit utamlands 2 gånger.
- Älskar One Tree Hill.
- Har en syster som heter Victoria och är 10 år.
- Jag fyller år en dag innan Nickan.
- Jag gillar U2 väldigt mycket.
- Jag använder britney spears parfym fantasy.
- Jag är över rädd för hajar, vågar ibland inte bada i in sjöar för att jag tror det ska komma hajar.
- Jag heter Victoria i mellannamn.

Så, nu fick ni veta massor med saker om mig. Fast egentligen så är det här bara en lite liten del av mig. Så kommer kanske skriva andra saker nån annan gång men nu ska jag gå och sätte på en film. Ha det trevlans! / alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0