090202

Tjena mellan bena bloggen :) (okej, ta det inte så). Var sjuukt mega mega mega trött imorse as always men något extra imorse. Var ju i Flottsbro igår hela dan så jag var skit trött så jag bestämde mig för att jg skulle lägga mig vid 8 men så självklart så ska det komma en bra film klockan 9 som jag var tvungen att se. Men när klockan var 11 var jag nästan medvetslös så jag bokstavligen kröp till sängen.
Började skolan tidigt, 8 -.- Hände inte så mycket förens lunch. Då kom miss Kinky & co. in i bilden. Haha bara Tilda fattar, och kanske Geron. Haha jaa.. tyvärr så kan jag inte berätta mn jag kan avslöja en sak. Det är humor på höög nivå!
Haha jag och Tilda fick skrattanfall och det fortsatte resten av dan. Alltså seriöst så "fastnade" jag i ett garvanfall så jag garva konstant i 5 minuter utan luft. Ja.. men så går det ju när Tildo Dildo och Alle Balle är i farten.
Och efter skolan så var jag, Tilda, Geron och Max kvar lite i koidoren för Geron hade råkat berätta en sak och så var lille Max lite sur och kasta tvål över hel Tilda och då kasta hon tillbaks i hela Gerons ansikte och å loska han tillbaks på henne. Och då får jag garvanfall igen.. Ja. Mycket garv.
Men sen var jag faktiskt tvungen att dra för jag skulle till Kungens Kurva med mamma och syster och kolla på skidjacka för jag har växtur min gammla. Hitta en skit snygg men den var för dyr -.- Men jag fatta inte, för den kostade bara 300 kr mer än min förra och den var det inga problem med och jag kunde faktiskt betala 500 spänn själv men icke sa nicke. Så jag leker rebell just nu ch är sur. Nej men ärligt talat så är jag lite små sur. Men whatever som Julia alltid säger.
Ska kolla på 90210 som börjar nu så jag måste rusa! Ha det bra, xoxo balle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0